Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008

Αερικό

Η ζωή μου σαν νταλίκα
φορτωμένη μες στη νύχτα
τον καημό μου ταξιδεύει
και σε ψάχνει, σε γυρεύει.

Στο μυαλό μου πικραμένα
λόγια αμίλητα-γραμμένα,
φεύγει η νύχτα, ξημερώνει
κι η φυγή σου με σκοτώνει.

Μα εσύ 'σαι αερικό
σκοτοδίνη, ξωτικό.

Τη σκιά σου ακολουθώ
κι όμως δεν σε συναντώ.
Γιατί είσαι αερικό
σκοτοδίνη, ξωτικό.

Τα όνειρά μου σαν τα πλοία
που τα πιάνει η τρικυμία,
και βουλιάζω, δε αντέχω,
σ' αγαπάω μα δεν σ' έχω.

Δε μ' αφήνουν οι ελπίδες
κι ας με δένουν μ' αλυσίδες,
μες στο άγνωστο πλανιέσαι,
με ξεχνάς μα δεν ξεχνιέσαι.

2 σχόλια:

  1. Οι καλύτερες μέρες είπες είναι κοντά
    Μη σε πιάνει ο φόβος θα το νιώσεις ξαφνικά

    Στην καρδιά στο μυαλό σ' έχουν για τρελό
    Κι όλα αυτά θα φανούν λογικά όνειρα γλυκά

    Οι καλύτερες μέρες έρχονται κρυφά
    Μακριά απ' τον ήλιο και ημερολόγια
    Και ένα φως το χλωμό το κρατάς σβηστό
    Δε πονάς και μου λες τώρα πια όνειρα γλυκά

    http://www.youtube.com/watch?v=yGt4PVN3JIM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ....αντε και καλο ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή