Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008

Ψευδαίσθηση (παραίσθηση, ψεύτικη αντίληψη χωρίς εξωτερικό ερέθισμα)


Αυτό ζούμε επειδή έτσι θέλουμε .
Νομίζουμε ότι ζούμε , ενώ απλά επιβιώνουμε
Ζούμε με τις ψευδαισθήσεις μας γιατί η πραγματικότητα πονάει και πληγώνει
Και όταν ακόμα και αυτές μας πληγώνουν απλά τις αλλάζουμε αυτό είναι και το καλό με τις ψευδαισθήσεις , δεν σου κάνει; Την αλλάζεις .
Ενώ πόσοι από εμάς μπορούμε να αλλάξουμε την πραγματικότητα όταν αυτή μας πληγώνει;

Τελικά είναι ωραίο να ζεις με ψευδαισθήσεις

1 σχόλιο:

  1. Και να ’ταν όλα ψεύτικα,
    σαν να τα ονειρεύτηκα
    τα βράδια που δεν είσαι πια μαζί μου.
    Μα είναι όλα αληθινά,
    εσύ δεν είσαι πουθενά
    και σβήνει λίγο-λίγο η ζωή μου.

    Σε σκέφτομαι και χάνομαι
    στα γκρίζα δειλινά.
    Και μέσα μου αισθάνομαι
    πως δεν θα ’ρθεις ξανά.

    Και να ’ταν, λέει, να γυρίσεις
    στης μοναξιάς μου το κενό.
    Μα είναι όλα ψευδαισθήσεις,
    εσύ δεν έχεις γυρισμό.

    Και να ’ταν όλα ψεύτικα,
    σαν να τα ονειρεύτηκα
    πως έγινες αγάπη μακρινή μου.
    Μα είναι όλα αληθινά
    και κάθε ώρα που περνά
    δεν φεύγεις μέσ’ από τη θύμησή μου.

    -Z-

    ΑπάντησηΔιαγραφή