Τετάρτη 4 Ιουνίου 2008

Πόσο καιρό έχω να γράψω κάτι δεν θυμάμαι και όπως μου είπε και ο φίλος μου ο Medin πιάσαμε αράχνες

Ας κάνω μια προσπάθεια ακόμα λοιπόν

Πρώτα να ευχαριστώ όλους όσους το παρακολουθούν αυτό το blog

Τελευταία έμαθα διάφορα πράγματα για γνωστούς και φίλους . Ποιος πλήγωσε ποιόν, ποιος κορόιδεψε ποιόν , έμαθα και κουτσομπολιά απαράδεκτα.

Σε όσους πληγώθηκαν έχω να πω ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
Σε όσους κορόιδεψαν έχω να πω ΕΙΣΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ
Σε όσους κουτσομπολεύουν έχω να πω ΒΡΕΙΤΕ ΖΩΗ


Αυτά τα ολίγα και βλέπουμε

7 σχόλια:

  1. οτι ' μας ' συμφέρει λεμε ....
    .. κρίμα ... για ακόμα μια φορά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Τελευταία έμαθα διάφορα πράγματα για γνωστούς και φίλους . Ποιος πλήγωσε ποιόν, ποιος κορόιδεψε ποιόν , έμαθα και κουτσομπολιά απαράδεκτα"

    Λένα μια συμβουλή μόνο ....
    Μη βιάζεσαι να βγάζεις συμπεράσματα πριν διασταυρώσεις αυτά που ακούς από δω και από κει ...Ο κόσμος είναι κακός ...οι καλοί είναι λίγοι και δύσκολα μπορούμε να τους ξεχωρίσουμε πια !
    Εδώ δεν μπορούμε να καταλάβουμε ανθρώπους που είναι δίπλα μας όλη μέρα , θα καταλάβουμε αυτούς που κρυμένοι πίσω από τα πληκτρολόγια λένε και διαδίδουν οτιδήποτε ...

    Ο φίλος ,
    -Ζ-
    προστάτης των φτωχων
    & των αδυνατων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αντι σχολιου....

    http://www.youtube.com/watch?v=SXhewMY-whE

    mediN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικό βιντεάκι με πολύ μεστα νοήματα

    mediN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το πιο πανω μήνυμα προοριζεται για τον mediN apo

    Nουφαρο

    Καλημερα και στους υπόλοιπους.
    Λένα συμφωνώ μαζί σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οτι ' μας ' συμφέρει λεμε ....
    .. κρίμα ... για ακόμα μια φορά .

    den se katalaba ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν ζεις με την αμφιβολία
    η φαντασία σου οργιάζει διαρκώς
    Σε σκοτώνει η καχυποψία
    και με το τίποτα γίνεσαι τρελός

    -Z-

    ΑπάντησηΔιαγραφή