Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

http://www.youtube.com/watch?v=5ZjhBqc1Dlw&feature=related

Καθόσουν και με κοίταζες στα μάτια
κι έπειτα σηκώθηκες αργά χάρισες μια πνοή ακόμα
στον αέρα και ήταν σαν να άκουσα τα γέλια μου τα παιδικά ξανά

Ήρθες αργά με το εγώ σου φορεμένο σαν παλτό
κι έτρεξα χωρίς να το σκεφτώ έτρεξα αμέσως να σε βρω
Ήρθες αργά
Κι ο χώρος μίκρυνε , μίκρυνε κι η καρδιά μου
κι έγινε μπίλια που στην άβυσσο κυλά
και πίσω απ' τις κουρτίνες της σιωπής σε βλέπω
τώρα θέλεις να κρυφτείς
Ήρθες αργά
Ήρθες αργά με το εγώ σου φορεμένο σαν παλτό
κι έτρεξα χωρίς να το σκεφτώ έτρεξα αμέσως να σε βρω
Ήρθες αργά
Ήρθες αργά κάποια χειμωνιάτικη βραδιά μου 'πες στο τηλέφωνο "ήρθα είμ' εδώ" κι έτρεξα κοντά σου να σε δω
Ήρθες αργά με το εγώ σου φορεμένο σαν παλτό κι έτρεξα χωρίς να το σκεφτώ έτρεξα αμέσως να σε βρω
Ήρθες αργά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου