Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

merika anekdota na paei kala to s.k.

Η Ερώτηση για 1.000.000 ΕΥΡΩ

Μπαµπά! Μπαµπά! Στο κολέγιο, στο µάθηµα της πληροφορικής, µε ζήτησαν να εξηγήσω µέχρι αύριο το πρωί την διαφορά µεταξύ των λέξεων "θεωρητικά" και "πραγµατικά"...
-Πολύ καλά...Ρώτησε τη µάνα σου εάν θα κοιµόταν µε έναν άλλον άνδρα για 1.000.000 ΕΥΡΩ.
- Το παιδί υπακούει:
- Μαµά...θα κοιµόσουν µε άλλον άνδρα για 1.000.000 ΕΥΡΩ?
- Ωπωσδήποτε!
- Μπαµπά! Μπαµπά! Είπε, πως Ναί!!!
- Ωραία, τώρα πήγαινε και ρώτα την αδελφή σου...
- Μαρία...θα κοιµόσουν µε έναν ανδρα για 1.000.000?
- Μά, Φυσικά!!!
- Μπαµπά! Μπαµπά! Επίσης, είπε το Ναί!!!
- Εντάξει, ρώτα τώρα και τον µεγάλο σου αδελφό...
- Πασχάλη, θα κοιµόσουν µε έναν άνδρα για 1.000.000 ΕΥΡΩ?
- Και ßέßαια, Ναί!!!
- Μπαµπά! Μπαµπά! Επίσης είπε το, Ναί!!!
- Βλέπεις?
-Θεωρητικά στο σπίτι έχουµε 3.000.000 ΕΥΡΩ, στηνπραγµατικότητα
όµως στο σπίτι έχουµε µόνον 2 πουτάνες και ένα πούστη



...για παντρεμένους!

Ένας μπαμπάς μπαίνει στο φαρμακείο μαζί με τον 13χρονο γιο του. Ο γιος βλέπει τα κουτάκια των
προφυλακτικών και ρωτάει:
- Τι είναι αυτά, μπαμπά;
Κι ο μπαμπάς, απαντάει ειλικρινά:
- Αυτά, γιόκα μου, τα λένε προφυλακτικά. Οι άντρες τα χρησιμοποιούν για να κάνουν ασφαλές σεξ.
- Ααα.. κατάλαβα!, απαντάει το αγόρι. Μας έδειξαν και στο σχολείο, στο μάθημα της σεξουαλικής αγωγής.
Μετά κοιτάει ένα πακέτο των 3 και ρωτάει:
- Γιατί έχει μόνο 3 αυτό το πακέτο, μπαμπάκα;
; - Αυτό, αγόρι μου, είναι για τα παιδιά του γυμνασίου. Ένα! για την Παρασκευή, ένα για το Σάββατο κι ένα για την Κυριακή.
Τότε ο μικρός κοιτάει το άλλο πακέτο που έχει μέσα 6.
- Κι αυτό, μπαμπά; Γιατί έχει 6 μέσα;
- Αυτό είναι για τους φοιτητ ές: δύο για την Παρασκευή, δύο για το Σάββατο και δύο για την Κυριακή.
Τότε ο μικρός βλέπει εκείνο το πακέτο που έχει μέσα 12. Και γεμάτος απορία ρωτάει:
- Κι αυτό, μπαμπά, που έχει μέσα 12;
Κι ο μπαμπάς, αναστενάζει και του εξηγεί:
- Αυτά παιδί μου, είναι για παντρεμένους.
Ένα τον Ιανουάριο, ένα τον Φεβρουάριο...

******************************************


Μετά το σεξ

Ρωτάει ο άνδρας μετά από το σεξ την γυναίκα του:
- Αγάπη μου, αυτή τη φορά προσποιήθηκες;
- Όχι, αγάπη μου. Αυτή τη φορά κοιμόμουνα πραγματικά.


******************************************


Ευτυχισμένος & δυστυχισμένος ταυτόχρονα..........
Ανδρόγυνο κάθεται στον καναπέ. Ο άνδρας λέει στη σύζυγο:
- Πάω στοίχημα π! ως δεν μ πορείς να μου πεις μια φράση που να με κάνει ταυτόχρονα ευτυχισμένο και
δυστυχισμένο!
Και η γυναίκα:
- Την έχεις μεγαλύτερη από τον υδραυλικό...

******************************************
Γιατρέ μου βοήθεια!

- Γιατρέ μου βοήθεια! Το πουλί μου έγινε πορτοκαλί.
Ο γιατρός του κάνει όλες τις δυνατές εξετάσεις, αλλά δεν βρίσκει τίποτα το παθολογικό και αρχίζει να τον
; ρωτάει διάφορα προσπαθώντας να βρεί άκρη:
Γ: Μήπως ξεβάφει το βρακί σου;
A: Aποκλείεται γιατρέ μου, εγώ μόνο άσπρα φοράω..
Γ: Τότε θα είναι κάτι στο περιβάλον της δουλειάς σου.
A: Μπάα γιατρέ μου, είμαι συνταξιούχος και δε βγαίνω από το σπίτι μου..
Γ: Καλά και τί κάνεις όλη μέρα στο σπίτι;
A: Ε τί να κάνω γιατρέ μου εργένης άνθρωπος; Βλέπω τσόντες και τρώω γαριδάκια..

******************************************


Το δίλημμα του....παντρεμένου.....
Δεν ξέρω ο κακομοίρης τι να κανω......
Να βγω έξω να βλέπω αυτές που δεν μπορω να πηδηξω,
ή να μείνω σπίτι και να πηδήξω αυτή που δεν μπορώ να βλέπω......!!!

******************************************

Σαν ταινία του Αγγελόπουλου ...

Μετά την ερωτική πράξη, ο σύζυγος ρωτάει την γυναίκα του:
- Σ` άρεσε αγάπη μου;
Εκείνη του απαντάει:
- Σαν ταινία του Αγγελόπουλου ήταν.
- Δηλαδή ξαναρωτά εκείνος: Εννοείς ότι είχε μεγάλη διάρκεια και πάω για χρυσό φοίνικα;

- Όχι, εννοώ ότι δεν κατάλαβα τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου