Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

στην φαντασία μου ....

και αυτο το αριστουργιμα ειναι απο τη mh mou aptou



Δεν σε ξέρω ... δεν μου μίλησαν τα μάτια σου δεν είδα τις ρυτίδες γύρω από τα μάτια σου .. δεν ξέρω καν πως είσαι .. όταν γελάς.. όταν τα χείλη σου χορεύουν πάνω στην φωνή σου και στα όμορφα λόγια σου ... αλλά ταξιδεύω στην φαντασία μου ...μαζί σου ονειροβατώ με μουσική μελωδική και ήχο αέρινο .. στο άπειρο .. με αισθήσεις μεθυσμένες , χορός ερωτικός με τα μάτια ανοικτά η φαντασία μου καλπάζει σε ατέρμονους λειμώνες και άγρια δάση όπως ένα παθιασμένο άγριο άλογο και γύρω μας ανεμώνες και ο άνεμος .. αχ! αυτός ο άνεμος .. αναριγώ στον άνεμο μαζί σου ιεροτελεστικά διαφθείρομαι και ο ορίζοντας κοκκινίζει. και με σκανδαλίζει. και παραδίνομαι στο πάθος σου σαν μια ερωτική ιέρεια και τότε ω!! τότε το βλέμμα σου η ματιά σου μπροστά μου ξέθωρη και το κορμί σου καυτό . ...ιδρωμένο .. σαν μέγκενη να σφίγγομαι πάνω σου και σαν αγρίμια να αφανιζόμαστε στο στιγμιαίο λάγνο θάνατο .. και τότε ξυπνώ και θέλω να δώσω μια Μπουνιά στην φαντασία μου να εξαφανιστεί ! αφήνοντας μία μαγική βροχή να μας ξεπλένει από την αμαρτία .. αλλά από την άλλη θέλω .. θέλω να την αγκαλιάσω να την <<καταθέσω>> στον κόρφο μου ... να την προφυλάξω για εποχές...εποχές ... που θα έρθουν με χιόνια,βροχές ,αέρηδες ,και καυτούς ήλιους .. για να μην πάθει τίποτα να μην χαθεί το άρωμάτης ... και να σου την χαρίσω .. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΕΡΩΤΑΣ.


5 σχόλια:

  1. Ένα μεγάλο μπράβο , σε μια μεγάλη
    ψυχή !!! Χαίρομαι που είμαι
    e-φιλος σου ...

    Γιάννης v2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. e-φίλε μου .. ..... χέρομαι που μπορεισ και καταλαβαινεις τα συναισθήματα μου , το μπράβο σου ανήκει ..
    mh mou aptou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ είμαι virtual οπότε μπορώ και καταλαβαίνω τα πάντα !!! Βλέπω μέσα από τα "πράγματα"

    Γιάννης v2

    ΑπάντησηΔιαγραφή