Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

Τα φαντάσματα

Μουσική, Στίχοι : Φίλιππος Πλιάτσικας

Θα' θελα να ευχαριστήσω τα φαντάσματα,
που στο τοίχο μου τα βράδια βρίσκω γράμματα.
Θα' θελα να ευχαριστήσω όσους μ' άκουσαν,
μα και αυτούς που για ένα πείσμα με παράτησαν.

Να ευχαριστήσω το Θεό που με λυπήθηκε
και όσα μου' χε μαζεμένα δεν θυμήθηκε.

Θα' θελα να ευχαριστήσω αυτό που έρχεται,
τη ριμάδα τη ζωή μου που μ' ανέχεται.

Θα' θελα να ευχαριστήσω τα φαντάσματα,
που μου στέλνουν ραβασάκια στα χαλάσματα.

Τους αλήτες στις πλατείες και τις ντίβες τους.
Και όσους πέρασα στο δρόμο από δίπλα τους

2 σχόλια:

  1. : Φίλιππος Πλιάτσικας
    Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας
    Πρώτη εκτέλεση: Ελεωνόρα Ζουγανέλη

    Κάποιος πετάει και προσγειώνεται,
    κάποιος γελάει και απογειώνεται,
    κάποιος πληρώνει,κάποιος πληρώνεται,
    κάποιος σκοτώνει και κάποιος σκοτώνεται.

    Έτσι είναι φίλε μου η ζωή,
    μη ρωτάς να βρεις γιατί.
    Μια γυναίκα, μια παιδί δε θα βρεις ποτέ γιατί.

    Για κάποιο φεύγει,
    για κάποιον έρχεται,
    για κάποιον κλέβει,
    για κάποιον κλέβεται,
    για κάποιον κλαίει και απομακρύνεται,
    για άλλον γελάει και παραδίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή