Τετάρτη 7 Μαΐου 2008

Όμως το ψέμα μου τα βράδια λύνεται
παίρνει ζωή απ΄ τη ζωή γίνεται αλήθεια
τι κι αν το αίμα μου κρασί δεν γίνεται
σκοτώνουν τα όνειρα όταν γίνονται συνήθεια

Φρόνιμα κούκλα μου λέω στη ψυχή μου
όλα θα γίνουν όπως τά 'χουμε σχεδιάσει
στο φως θα γίνεσαι ξανά δική μου
και στο σκοτάδι θα σε χάνω μεσ' τα δάση

πως ηρεμείς μια ψυχή ;

Εύκολα την χάνεις , ακόμα πιο εύκολα την πληγώνεις και την πληγώνουν αλλά πως την ηρεμείς ; Πως την προστατεύεις ;

Δεν μπαίνει σε γυάλα η ψυχή είναι αερικό και γυρνά , είναι νερό που τρέχει , είναι αέρας που φυσάει , είναι μικρό παιδί που αγαπάει χωρίς να φοβάται αν πληγωθεί

Ήρεμα κούκλα μου λέω στη ψυχή μου …………….
Αλλά τελικά της λέω ψέματα μήπως και την ηρεμήσω ............

1 σχόλιο:

  1. Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης, Βλάχος
    Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης, Βλάχος
    Πρώτη εκτέλεση: Σωτηρία Μπέλλου & Βασίλης Τσιτσάνης, Βλάχος ( Ντουέτο )
    Άλλες ερμηνείες: Πόλυ Πάνου & Βασίλης Τσιτσάνης, Βλάχος ( Ντουέτο ) || Γιώργος Νταλάρας || Γρηγόρης Μπιθικώτσης

    Μην απελπίζεσαι και δε θ' αργήσει
    κοντά σου θα 'ρθει μια χαραυγή
    καινούργια αγάπη να σου ζητήσει
    κάνε λιγάκι υπομονή

    Διώξε τα σύννεφα απ' την καρδιά σου
    και μες το κλάμα μην ξαγρυπνάς
    τι κι αν δε βρίσκεται στην αγκαλιά σου
    θα 'ρθει μια μέρα μην το ξεχνάς

    Γλυκοχαράματα θα σε ξυπνήσει
    και ο έρωτας σας θ' αναστηθεί
    καινούργια αγάπη θα ξαν' αρχίσει
    κάνε λιγάκι υπομονή

    LENA ego den xero na grafo kala
    xero omos na antigrafo :)

    mediN

    ΑπάντησηΔιαγραφή