Τρίτη 6 Μαΐου 2008

mh mou aptou

Κοιτάζοντας πίσω πρίν ένα χρόνο περίπου , βλέπω πως δεν άλλαξαν και πολλά πράγματα μα συγχρόνως άλλαξαν και τα πάντα...
Άρχισα να γράφω εδώ όχι γιατί πίστεψα ποτέ πως είχα κάτι αξιόλογο να πω αλλά γιατί ήταν για μένα ένας τρόπος να βγάζω από μέσα μου αυτά που με βάραιναν, αυτά που δεν τόλμησα να πω ποτέ σε κανέναν...παρα μόνο σε τούτον εδώ τον χώρο και κατ' επέκταση σ' εσάς.
Ομολογώ πως σκέφτηκα πολλές φορές να πατήσω delete.
Να διαγράψω όλα όσα κατέγραψα έδω είτε αυτά γράφτηκαν σε στιγμές πόνου είτε σε στιγμές αισιοδοξίας.
Έκανα δεύτερες σκέψεις και αντιλαμβανόμενη πως δεν μπορώ να διαγράψω κάποια γεγονότα της ζωής μου τα κράτησα.
Δεν μετάνιωσα για τίποτα απ' όσα μοιράστηκα μαζί σας.
Δεν είμαι άνθρωπος που πιστεύει στις μετάνοιες όπως και δεν είμαι άνθρωπος που πιστεύει στις διαγραφές.
Το αντίθετο.
Πιστεύω πως οι εμπειρίες που αποκτούμε μας βοηθούν να μεγαλώσουμε και να διαμορφώσουμε χαραχτήρα.
Αυτές οι εμπειρίες είναι και αυτές που καθορίζουν τις επόμενές μας επιλογές.
Αγάπησα αυτόν έδω τον χώρο, αγάπησα αυτά που κατέθεσα εδώ, όπως αγάπησα και πολλούς δικούς σας χώρους με τις δικές σας καταθέσεις.
Η συνέπεια δεν ήταν ποτέ χαραχτηριστικό μου.
Το γεγονός και μόνο πως είμαι σήμερα ακόμα εδώ και συνεχίζω τις εγγραφές -έστω πολύ πιο αραιά - ομολογώ πως με εκπλήττει.
Αποδεικνύει όμως πως μπορώ, άμα το θελήσω, να παραμείνω συνεπής σε ότι κι αν είναι αυτό που θα επιλέξω να κάνω φτάνει να το αγαπήσω.
Ευχαριστώ όλους όσους πέρασαν και σταθηκαν - σκέφτηκαν διαβάζοντας κάτι απο εμένα είτε τυχαία είτε γιατί το επέλεξαν μα λέω να κάνω ένα διάλειμμα...να λείψω για λίγο...
Δεν βάζω τελεία. Όχι. Κόμμα βάζω και ίσως και ένα μικρό θαυμαστικό...
Δεν θα μπορούσα βέβαια να μείνω μακριά και από τους δικούς σας χώρους τους οποίους επισκέπτομαι ανελλιπώς, είτε σιωπηλά είτε επιλέγοντας να αφήσω τα ίχνη μου.
Δεν μου άρεσαν ποτέ οι αποχαιρετισμοί και τα δακρύβρεχτα αντίο ίσως επειδή μοιάζουν τόσο τελεσίδικα και σε μένα αρέσει πάντα να αφήνω παράθυρα ανοιχτά.
Εις το επανιδείν λοιπόν...

-- ΚΛΕΨΕ ΖΩΗ ;)

7 σχόλια:

  1. Μικρό με στενοχώρησες πρωί πρωί (και είμαι και μεγάλη γυναίκα )

    Αλλά ξέρω πως ότι κάνεις το κάνεις γιατί έτσι είναι καλύτερα για σένα

    Πριν ένα χρόνο αν κάποιος μου έλεγε ότι θα δένεσαι με άτομα που δεν ξέρεις και απλά μιλάς σε chat θα τον έλεγα τρελό.

    Σήμερα χαίρομαι που είμαι σε αυτή την κατηγορία των τρελλών

    Εύχομαι να σου πάνε όλα καλά και να ξέρεις πως πάντα θα μπορείς να με βρεις κάπου να γυρνάω (σαν σβούρα) και θα είμαι εκεί για σένα σαν e-φίλη και ίσως κάποτε να τα πούμε και από κοντά


    Καλό νέο ξεκίνημα λοιπόν



    Λένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να 'σαι πάντα καλά ...
    Και να θυμάσαι ο Μάκης
    είναι παντού !!!

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..για τους φιλους-αγαπες-ερωτες που ξε-χασαμε


    Να με θυμηθείς

    Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
    Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας
    Πρώτη εκτέλεση: Πυξ Λαξ

    Κάθε που νιώθω μοναξιά
    Σκέφτομαι πως υπάρχεις
    Και θέλω να 'ρθω εκεί κοντά
    Τίποτα να μην πάθεις

    Θα πλέξω χρώμα της φωτιάς
    Με το χαμόγελό σου
    Σε άδεια δωμάτια σκοτεινά
    Θα βλέπω απ' το φως σου

    Να με θυμηθείς, να με θυμηθείς
    Δεν φταίω εγώ
    μέσα μου θα ζεις
    Να με θυμηθείς,να με θυμηθείς
    Δεν φταίω εγώ
    μέσα μου θα ζεις

    Κάθε που πνίγομαι σκυφτός
    στα τρύπια όνειρά μου
    Πιστεύω σαν ηθοποιός
    πως βρίσκεσαι κοντά μου

    Να με θυμηθείς, να με θυμηθείς
    Δεν φταίω εγώ
    μέσα μου θα ζεις
    Να με θυμηθείς,να με θυμηθείς
    Δεν φταίω εγώ
    μέσα μου θα ζεις


    mediN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχεις προσέξει πως οταν αφήνεις παραθυρα ανοιχτά, ο αερας σου αναστατώνει το σπιτι και ολα οσα θελεις να βαλεις σε μια ταξη και να το καθαρισεις? Ασε που πολλες φορες κανει τοσο ρευμα που σπανε ως και τα τζαμια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντε βρε με πείσατε ....
    Θα βάλω και γώ ένα τραγούδι ;-)

    Αυρα...

    Στίχοι: Δημήτρης Παναγόπουλος
    Μουσική: Δημήτρης Παναγόπουλος
    Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Παναγόπουλος

    Από την πόρτα σου αν θα βγω
    θα δω τον ήλιο στρογγυλό
    και με το όμορφο στερνό χαμόγελό σου

    Μια καλημέρα θα σου πω
    μετά θα φύγω, θα χαθώ
    και ίσως με ξαναδείς μονάχα στ' όνειρό σου

    Γιατί είμ' αέρας που περνά
    μέσα στης πόλης τα στενά
    και κάνει τα κλειστά παράθυρα να τρίζουν

    Γιατ' είμαι αύρα εσπερινή
    πνοή καθάρια ζωντανή
    που κάνει τα γερμένα φύλλα να θροΐζουν

    Φεύγω ψηλά για το βουνό
    κι ύστερα πέφτω στο γκρεμό
    και ταλαντεύομαι στα βάθη και στα ύψη

    Και κουβαλάω μες τη σιγή
    μιαν ανυπόταχτη κραυγή
    και κάποια ανείπωτη ελπίδα που 'χεις κρύψει

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Z σε αυτο το τραγουδι σου αναφερομουν το παραπανω. Οχι οτι και της medin δε μου αρεσε βεβαια αλλά αυτό το "κουβαλάω μες τη σιγή μια ανυπόταχτη κραυγή και καποια ανείπωτη ελπίδα που χες κρύψει"..ειναι , ειναι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή