Τετάρτη 7 Μαΐου 2008

REM : "Losing my religion"

http://www.greektube.org/content/view/19946/2/


Life is bigger
Its bigger than you
And you are not me
The lengths that I will go to
The distance in your eyes
Oh no Ive said too much
I set it up
Thats me in the corner
Thats me in the spotlight
Losing my religion
Trying to keep up with you
And I dont know if I can do it
Oh no Ive said too much
I havent said enough
I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try
Every whisper
Of every waking hour im Choosing my confessions
Trying to keep an eye on you
Like a hurt lost and blinded fool
Oh no Ive said too much
I set it up
Consider this
The hint of the century
Consider this
The slip that brought me
To my knees failed
What if all these fantasies
Come flailing around
Now Ive said too much
I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try
But that was just a dream

21 σχόλια:

  1. Για τη φίλη Λένα ....

    Φρόνιμα κούκλα μου

    Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
    Μουσική: Χριστόφορος Κροκίδης
    Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

    Σβήνω τα χνάρια μου δεν θα με βρείτε
    ότι κι αν είπα θα το πάρω και θα φύγω
    ότι κι αν έκανα δεν εξηγείται
    κι απ' την αλήθεια μου την νύχτα ξετυλίγω

    Σβήνω τα φώτα μου να δω πως άρχισα
    τα ποιο καλά παιδιά πιστεύουν παραμύθια
    γυρνάω στα πρώτα μου σε κείνα που άφησα
    βλέπω ένα όνειρο που κόβει σαν αλήθεια

    Φρόνιμα κούκλα μου λέω στην ψυχή μου
    όλα θα γίνουν όπως τά 'χουμε σχεδιάσει
    στο φως θα γίνεσαι ξανά δική μου
    και στο σκοτάδι θα σε χάνω μες τα δάση

    Τους φόβους ξέμαθα σε κύκλους κλείνομαι
    δεμένο πάνω μου το ψέμα της ζωής μου
    στα φώτα έμαθα σκιά να γίνομαι
    ξένο καράβι μιας θάλασσας δικής μου

    Όμως το ψέμα μου τα βράδια λύνεται
    παίρνει ζωή απ΄ τη ζωή γίνεται αλήθεια
    τι κι αν το αίμα μου κρασί δεν γίνεται
    σκοτώνουν τα όνειρα όταν γίνονται συνήθεια

    Φρόνιμα κούκλα μου λέω στη ψυχή μου
    όλα θα γίνουν όπως τά 'χουμε σχεδιάσει
    στο φως θα γίνεσαι ξανά δική μου
    και στο σκοτάδι θα σε χάνω μεσ' τα δάση

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. se eyxaristw poly poly
    eisai enas aggelos

    elpizw kapoia stigmh na hremhsei kai h dikh moy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και δεν αξίζω τον χαρακτηρισμό σε ευχαριστώ ....
    Μου θύμησες ένα πολύ αγαπημένο τραγούδι και είπα να το βάλω !


    Αν ήσουν άγγελος

    Στίχοι: Βασίλης Καζούλης
    Μουσική: Βασίλης Καζούλης
    Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Καζούλης

    Αν ήσουν άγγελος της γης
    αν ήσουν άστρο της αυγής μαργαριτάρι
    μες στους γαλάζιους τους βυθούς
    και στους ουράνιους θησαυρούς ξανθό φεγγάρι

    Δε θα περίμενα να 'ρθεις
    ούτε να φύγεις μέσα στης γιορτής τα φώτα
    προτού σ' αγγίξω και χαθεί
    ό,τι αγάπησα απλά στου νου τη ρότα.

    Λύσ' τα μαλλιά σου κι άφησέ με
    να 'ρθω λίγο και να δω
    πώς περιγράφει τη μορφή σου
    τ' άσπρο σου το νυχτικό

    Στο παραθύρι σου βροχή
    στο προσκεφάλι σου τα σύννεφα γερμένα
    μές στον καθρέφτη σου γελάς
    κάτι απ' τη λάμψη σου θα κρύψεις και για μένα

    Λύσ' τα μαλλιά σου κι άφησέ με
    να 'ρθω λίγο και να δω
    πώς περιγράφει τη μορφή σου
    τ' άσπρο σου το νυχτικό

    για την δ.Ζ.
    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στίχοι: Παναγιώτης Ψάλτης
    Μουσική: Παναγιώτης Ψάλτης
    Πρώτη εκτέλεση: Παναγιώτης Ψάλτης

    Άγγελέ μου, αν κατέβεις προς την γη
    θέλω να έρθεις να μιλήσουμε μαζί
    περιμένω να μου δώσεις συμβουλή
    πως να γιάνω μία καρδιά που αιμορραγεί.

    Άγγελέ μου, έχει αγιάτρευτη πληγή,
    από θαύμα είναι ακόμα ζωντανή
    έχει τραύμα βαθύ κι η λεπίδα η κοφτερή
    δηλητήριο είχε και έρωτα πολύ.

    Άγγελέ μου, μία χάρη σου ζητώ
    στο όνειρό μου, λύση στο αίνιγμα να βρω
    την καρδιά μου γιάτρεψε την αν μπορείς,
    με ένα δάκρυ από τα βάθη της ψυχής.
    και αν την σώσεις θα σου τάξω προσευχή
    στον θεό μου, να σου δώσει την ευχή
    για να γίνεις των αγγέλων διοικητής.
    Και ένα θρόνο στον παράδεισο να βρεις!

    Άγγελε μου, άγγελέ μου

    δ.Ζ
    για τον Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε παιδια τι εμπνευσεις εχετε πρωί πρωί δε λέγεται. Και μενα μου αρεσει πολυ αυτό το τραγουδι το "αγγελέ μου"..

    Καταγγέλω το ... συναισθηματικό ντόπινγκ "που υφιστασόμεθα" που λέει και ο Βασίλειος! Οχι ο μέγας, αλλά ο ..Κωστέτσος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μήπως οι άγγελοι δεν ειναι και τόσο μακριά μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν υπάρχουν άγγελοι σου λέω ...

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπαρχουν φιλε υπαρχουν....

    Στίχοι: Γιώργος Μίχας
    Μουσική: Γιώργος Μίχας
    Πρώτη εκτέλεση: Θεοδοσία Τσάτσου

    Δελφίνια που χορεύουνε
    στα μάτια σου περνούν
    παλεύουνε οι άνεμοι
    τραγούδια να σου πουν
    σε είδα μεσ' στις ζωγραφιές,
    στα σχέδια των παιδιών
    να περπατάς στα πέταλα
    των άγριων λουλουδιών

    Ουρανέ μου, μέσ' στ' αστέρια σου πετώ
    κι ανασαίνω απ΄την πνοή σου
    άγγελέ μου, τα φτερά σου εγώ κρατώ
    κι ανεβαίνω μαζί σου

    Κι όταν με πνίγει η μοναξιά
    εσύ χαμογελάς
    και μέσα στης αγάπης σου
    τη δίνη με πετάς
    και με κρατάς στις δύσκολες
    και μου μαθαίνεις πως
    να βρίσκω στα σκοτάδια μου
    βαθιά κρυμμένο φως

    mediN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επιμένεις βλέπω ... για θυμήσου...
    ...το τραγούδι !

    Δεν υπάρχουν άγγελοι

    Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
    Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
    Πρώτη εκτέλεση: Κατερίνα Κούκα

    Δεν υπάρχουν άγγελοι σου λέω,
    νόμιζα πως είχα αγκαλιά
    τον τελευταίο.
    Πόσο λάθος έκανα
    που για σένα πέθαινα,
    τώρα που με πούλησες το ξέρω.

    Δεν υπάρχουν άγγελοι,
    δε με ξεγελάνε
    τα γαλάζια μάτια,
    τα ξανθιά μαλλιά.
    πάντοτε οι άγγελοι
    πιο ψηλά μας πάνε,
    όμως από σένανε
    λείπουν τα φτερά.

    Δεν υπάρχουν άγγελοι κι ας λένε.
    Έχω τα σημάδια από σένα
    που με καίνε.
    Σαν παιδί σου δόθηκα
    κι όμως να προδόθηκα,
    δεν υπάρχουν άγγελοι κι ας λένε.

    Δεν υπάρχουν άγγελοι...

    Οι μόνοι άγγελοι επί γης , φίλε μου είναι τα παιδιά ...
    Οι άλλοι με τα φτερά , δεν ανήκουν σε τούτον εδώ τον κόσμο ;-)
    (ίσως στα όνειρά μας ...)

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ...κι ομως υπάρχουν. Επιμένω

    και δεν ειμαι η medin :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρες σε όλους !
    Εσύ ανώνυμε/μη καλά κάνεις και επιμένεις , ίσως κάποια στιγμή αλλάξεις γνώμη ! Εγώ την είπα τη γνώμη μου και δεν έχω λόγο να πείσω κανέναν ;-)
    Πες μας όμως και ποιος/α είσαι να ξέρουμε .....και δεν είναι Η αλλά Ο medIN . Μήπως είσαι το Νουφαράκι?

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα να μη μπορώ να κρυφτώ? :p

    Να με συγχωρεί ο medin για το η. Συμφωνώ με τη λένα για την μεταμφίεση αλλά να προσθέσω ότι όπως στη ζωή υπάρχουν διάολοι μεταμφιεσμένοι, αλλα τόσο υπάρχουν και άγγελοι μεταμφιεσμένοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μικρή Πατρίδα

    Στίχοι: Παρασκευάς Καρασούλος
    Μουσική: Γιώργος Ανδρέου
    Πρώτη εκτέλεση: Παντελής Θεοχαρίδης
    Άλλες ερμηνείες: Γιώργος Νταλάρας & Χρήστος Θηβαίος ( Ντουέτο ) || Χαρούλα Αλεξίου

    Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
    τα χρόνια μου είχαν ρίζες ήταν δέντρα
    που τα 'ντυσε με φύλλα η καρδιά
    και τ' άφησε ν' ανθίζουν μες την πέτρα

    Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
    οι άνθρωποι που αγάπησα ήταν δάση
    οι φίλοι μου φεγγάρια ήταν νησιά
    που δίψασε η καρδιά μου να τα ψάξει

    Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
    η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας
    μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
    η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας

    Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
    ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει
    σε όνειρα σ' αισθήματα υγρά
    το μυστικό τον κόσμο ν' ανασάνει

    Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
    η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας
    μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
    η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας

    Για όλες τις κυρίες του blog
    -Z-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Moλις συνειδητοποιησα οτι ούτε και το Ζ ειναι γυναικα. Ευχαριστούμε

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άργησες αλλά δεν πειράζει ... δεν είσαι αρκετά παρατηρητική μάλλον
    ;-)
    Η ευχαρίστηση δική μου !

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. παρα πολυ ωραια φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. θα ειμαι παντα εδω να φυλαω αυτα που πεταξες δεν σε συγχωρω για ολεσ τις φωτιες που ξεχασες
    θα ειμαι παντα εδω οσα χρονια κι αν περασανε δεν μας συγχωρω απο φοβο χασαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καποιο καλοκαιρι γνωριστηκαμε σου πιασα το χερι φιλιθηκαμε νυχτα με φεγγαρι μεσ στην αμμουδια γιναμε ζευγαρι για παντοτινα!!!!!!!στο ζητω για χαρη να μην χωρισουμε ορκο στο φεγγαρι υποσχεθηκαμε.....για τον Κωστα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!!!!!ΑΛΕΞΗ Μ ΑΚΟΥΣ?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΛΟ ΞΥΚ ΜΑΤΑΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΛΟΤΕΡΗ ΚΑΜΑΡΑ ΩΡΕ ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΕ Ο ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ......ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή