Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Πού να 'σαι

Που να΄σαι
σ΄ένα παράθυρο ανοιγμένο
σ΄ένα φεγγάρι προδομένο
που το κοιτάμε πια σαν ξένοι
Πού να΄μαι
σ΄ένα ρολόϊ κολλημένος
στους δείκτες του παγιδευμένος
στιγμή έχω γίνει περασμένη
Που να΄σαι τώρα
που κρυώνω και φοβάμαι
μέσα στο σώμα σου εγώ θέλω
μόνο να΄μαι
μήπως ρωτάς κι εσύ αγάπη μου
πού να΄μαι ή απλά
με διέγραψες
Που να΄σαι απόψε
που οι τοίχοι ιδρώτα στάζουν
κι οι αναμνήσεις γύρω σαν θεριά
ουρλιάζουν
μήπως αγάπη μου οι αγάπες
σε τρομάζουν και δεν επέστρεψες
Πού να΄μαι
στον καναπέ μ΄ένα σεντόνι
που να μυρίζει εσένα ακόμη
και της αγάπης μας τη γλύκα
Πού να΄σαι
σε ποιά αγκαλιά στριφογυρίζεις
ποιόν απ΄τους φόβους σου ξορκίζεις
λίγο να με σκεφτείς σε βρήκα
Που να΄σαι τώρα
που κρυώνω και φοβάμαι
μέσα στο σώμα σου εγώ θέλω
μόνο να΄μαι
μήπως ρωτάς κι εσύ αγάπη μου
πού να΄μαι ή απλά
με διέγραψες
Που να΄σαι απόψε
που οι τοίχοι ιδρώτα στάζουν
κι οι αναμνήσεις γύρω σαν θεριά
ουρλιάζουν
μήπως αγάπη μου οι αγάπες
σε τρομάζουν και δεν επέστρεψες

4 σχόλια:

  1. Αφιερωμένο σε όλους αυτούς που...ψάχνουν !!!

    Στα χέρια το ποτήρι τα μάτια μου κλειστά
    Τα δάχτυλα κτυπάνε τον πάγκο ρυθμικά
    Μου είπες πως θα έρθεις απόψε να με βρεις
    Περίπου ως τις δέκα κι η ώρα είναι τρεις

    Παίζει ένα τραγούδι του Chris de Burgh παλιό
    Σου άρεσε θυμάμαι να στο τραγουδώ
    Δίπλα περιμένει το άδειο σου σκαμπό
    Θα στο ψιθυρίσω και ας μην είσαι εδώ

    Για σένα τραγουδώ
    Για σένα τραγουδώ
    Για σένα τραγουδώ

    Γύρω μου σαν ίσκιοι πρόσωπα χλωμά
    Στην άκρη ένα ζευγάρι μιλάει χαμηλά
    Έρχεται μια ξένη θέλει λέει φωτιά
    Στα μάτια με κοιτάει σχεδόν ερωτικά

    Κάποιος με χτυπάει στην πλάτη φιλικά
    Ώρα να πηγαίνεις κλείνουμε είναι αργά
    Βγαίνω έξω στον δρόμο τα βλέπω όλα διπλά
    Έχει ξημερώσει κυκλοφορούν μονά

    Για σένα τραγουδώ...

    Μονός λοιπόν κι εγώ μες στους δρόμους ξοπίσω σου
    Ακόμα ένα πρωί κυνηγάω τον ίσκιο σου
    Σφυρίχτρες που βρίζουν φρένα που τρίζουν σκορπίζουν πανικο
    Σ' αυτόν τον πυρετό ψάχνω να σε βρω

    Πέφτει μια βροχή αρρωστιάρα και κίτρινη
    Μα η μοναξιά δεν λιώνει είναι πέτρινη
    Κίτρινα αδιάβροχα κίτρινοι δρόμοι και 'συ δεν είσαι 'δω
    Μέσα στην βροχή ψάχνω να σε βρω

    Τρέχω στους δρόμους για να σε βρω
    Τρέχω μονάχος και θα χαθώ

    Κόσμος στην ουρά για υπεύθυνη δήλωση
    Περιπολικά κυνηγούν μια διαδήλωση
    Σειρήνες σφυρίζουν στολές που γυαλίζουν και 'γω μες στον χαμό
    Σ' αυτόν τον πυρετό ψάχνω να σε βρω

    Κάποιοι με μακριά μαλλιά με τραβούν σε μια γωνιά
    Κρύψου ρε φίλε στόχος μη γίνεσαι έλα μαζί μας από 'δω
    Φεύγουνε τρέχουν μέσα στα στενά και 'γω ακολουθώ
    Στο μπαρ το σκοτεινό δεν θα 'ρθω να σε βρω

    Τρέχουν οι φίλοι τρέχω και εγώ
    Είμαι μαζί τους δεν θα χαθώ .-

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. foveros o vasilis -Z- mpravo

    medin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ... as dokimaso ki ego kati....

    Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
    Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας
    Πρώτη εκτέλεση: Φίλιππος Πλιάτσικας

    Νύχτα Σαββάτου με σαξόφωνα ιδρωμένα,
    άνεμος φέρνει τα τραγούδια και τα παίρνει.
    Ήσουν δικιά μου μια στιγμή κι ύστερα ξένη,
    πίστη και άρνηση στα δυο σου μάτια ένα.

    Άστεγοι άγγελοι με τη βροχή στο αίμα
    φωτιές ανάβουν στις πλαγιές του φεγγαριού.
    Όσα μου έκρυβες μου τα πες μ' ένα ψέμα
    τη νύχτα που έτρεμες σαν φλόγα του κεριού.

    Δε με πειράζει έτσι είναι το παιχνίδι
    βάλε τη μάσκα σου για ακόμα ένα ταξίδι.
    Στα δίχτυα του έρωτα όσοι έχουνε πιαστεί
    μόνο στα λάθη τους θα μείνουνε πιστοί.

    Νύχτα Σαββάτου με ποτά ζαχαρωμένα,
    άνεμος φέρνει τις αγάπες και τις παίρνει.
    Ήσουν ωραία σαν εικόνα δακρυσμένη,
    μηδέν και άπειρο στα δυο σου μάτια ένα.

    Πόσο μικρή απόψε μοιάζει η πολιτεία,
    κι εγώ μια θάλασσα γυρεύω ν' ανοιχτώ.
    Έλα σαν άνεμος και σαν παλιά αμαρτία,
    όποιο κι αν είναι το ποτό σου θα το πιω.

    mediN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ για τα καλά σου
    λόγια φίλε medin !
    Πολύ καλό και το τραγούδι που
    έβαλες παραπάνω αλλά η τελευταία στροφή του μου έφερε
    στο μυαλό μια φράση ....

    "το δεις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου εστί..."

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή