Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008

Λαθραίες σκέψεις ......

Λαθραίες σκέψεις ... γιατί φοβάμαι να πω ένοχες που ξεχύνονται σαν ηφαιστειακή ενέργεια έτοιμη στην παραμικρή αιτία να ξεσπάσει να χυθεί και να λιώσει κάθε αναστολή και ομίχλη μου κρύβεται μέσα μου ..
θέλω τόσα πολλά να σου πω , να σου δείξω , να σου ψιθυρίσω και να μην τρομάξεις , το μυαλό μου σαλεύει , τρελαίνεται ... λαχταρώ να χορέψω μαζί σου στην βροχή .. να σο δείξω σημάδια και ενθύμια εφηβικών χρόνων .. χρόνια γεμάτα απο όνειρα που μούχλα μυρίζουν .. πια ! να σου απλώσω τα χέρια .. να έτσι! να τραβήξεις τις κουρτίνες που ερμητικά έχω κλειστές και φυλακίζουν τον νού μου και την καρδία μου , να μοιραστούμε μαζί κάθε μυστικό κήπο .....να σκύψεις να μυρίσεις ολα τα άνθη που ταπεινά σε περιμένουν ....
.. να χορεύω στον ρυθμό της ανάσας σου να σιωπώ στο φιλί σου να σεργιανίσω στο κορμί σου .. να ζωγραφίσουμε τα όνειρα που έχουμε βαθιά μέσα μας .... με στίχους .........
.... σιωπώ γιατί λαθραία σκέφτομαι ......

mh mou aptou
-- ΚΛΕΨΕ ΖΩΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου