Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

mediN Θέλω να γράψω κάτι ερωτικό

Σκέφτηκα θέλω να γράψω κάτι ερωτικό...
Η πρώτη σκέψη ήσουν εσύ...
Εσύ και η αύρα σου. Με πλυμμυρίζει κάθε φορά που μπαίνεις στο χώρο μου...
Στο χώρο της ψυχής μου. Εκεί που γεννιούνται και ζουν τα όνειρα, πριν ξυπνήσουν...
Εκεί που χρόνος δε σκίζει τη διάστασή μας και την ένωση.

Σκέφτηκα θέλω να γράψω κάτι για μένα... σίγουρα θα' ναι ερωτικό.
Σίγουρα θα' χει κι εσένα...
Σε έχει ήδη μάλλον... κάθε τι ερωτικό μου σε περικλείει...
Ή μήπως εσύ περικλείεις κάθε τι ερωτικό μου;
Αγγίζω απαλά τις συχνότητες των σκέψεών σου...
Δε θέλω να τις αντιληφθώ απόλυτα... απλά τις αγγίζω...
Δε θέλω ή δε μπορώ;
Δε θέλω... Θέλω ερωτισμό... Δε θα αφήσω τη γνώση να τον διαβρώσει...

Άραγε είναι πλάνη ή ερωτισμός;

Ό,τι και να' ναι δεν θα αφήσω να φύγει, να χαθεί...Είναι η έμπνευσή μου...
Θέλω να γράψω κάτι ερωτικό...
Θέλω να αποτυπώσω τον ερωτισμό μου σ' ένα ποίημα...
Θέλω να σε αποτυπώσω, πέρα από τα κοσμικά όρια...
Θέλω να γράψω κάτι αγνό όπως ο παράδεισος...
Κάτι φλογερό όπως η αμαρτία...
Κάτι όμορφο όπως ένας καρπός που ανθίζει...
Κάτι πονηρό όπως δυο κορμιά που ενώνονται...
Γράφω κάτι ερωτικό πάντα όταν σε σκέφτομαι...


You only see, what your eyes want to see...

4 σχόλια:

  1. Έτσι είναι εμένα η καρδιά μου
    Κι ούτε μυαλό ποτέ θα βάλει
    Είπα δεν θα ξαναγαπήσω
    Κι όμως αγάπησα και πάλι

    Έτσι είναι εμένα η καρδιά μου
    Όπως τα γέρικα τα πλοία
    Δεν έχει αξία το ταξίδι
    Αν δεν υπάρχει τρικυμία

    Ξέρω κι εσύ θα με προδώσεις
    Όπως με πρόδωσαν οι άλλοι
    Μα έτσι είναι η καρδιά μου
    Κι ούτε μυαλό ποτέ θα βάλει

    Έτσι είναι εμένα η καρδιά μου
    Κι ούτε μυαλό ποτέ θα βάλει
    Είπα δεν θα ξαναγαπήσω
    Κι όμως αγάπησα και πάλι

    Έτσι είναι εμένα η καρδιά μου
    Κι όσο θα ζω θα μείνει τέτοια
    Την αρρωσταίνει η γαλήνη
    Την ανασταίνει η περιπέτεια

    για την δ.Ζ
    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Λένα"....
    Είναι πραγματικά πολύ όμορφο , να είσαι ερωτευμένος συνέχεια στη ζωή σου ! Σε εμπνέει και σου δίνει κουράγιο να συνεχίσεις παρακάτω , να αγαπήσεις και να αγαπηθείς ...

    Και κάτι ακόμη' μην ξεχνάς πως ,βλέπεις μόνο αυτά που τα μάτια σου θέλουν να δούν , όταν δεν βλέπεις μέσα από τα μάτια της ψυχής σου, αλλά από τα μάτια του προσώπου σου, που πολλές φορές κρύβονται πίσω από σκούρα γυαλιά και δεν μπορούν να δουν καθαρά ...

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..Ξέρω κι εσύ θα με προδώσεις
    Όπως με πρόδωσαν οι άλλοι
    Μα έτσι είναι η καρδιά μου
    Κι ούτε μυαλό ποτέ θα βάλει....

    ......
    η καρδιά σου να μην βάλει ποτε μυαλο -Ζ- , γιατι η καρδια σου ειναι τρυφερή .. .και την αγαπώ γιατι δεν εχει μυαλό .
    .. δεν με νοιάζει η προδωσία γιατι η αγάπη σου ειναι μεγάλη .. και δεν εχει μυαλό αλλα αγάπη !

    Θα τσακωθούμε με τον καλύτερο μας φίλο έστω και μια φορά.

    Θα φταίξουμε τον καινούργιο μας σύντροφο για κάτι το οποίο έκανε ο παλιός.

    Θα κλάψουμε επειδή ο χρόνος περνάει πολύ γρήγορα και κάποια στιγμή θα χάσουμε και κάποιον που αγαπούμε.

    Συμπέρασμα;

    Να γελάτε όσο πιο πολύ μπορείτε, να απολαμβάνετε ευτυχισμένες στιγμές, να παλεύετε για να κρατάτε τους ανθρώπους που αγαπάτε πάντα στη ζωή σας και να αγαπάτε λες και δεν πληγωθήκατε ποτέ επειδή κάθε εξήντα δευτερόλεπτα που περνούμε στενοχωρημένοι είναι ένα λεπτό δυστυχίας που δεν θα πάρουμε ποτέ πίσω.

    δ.Ζ
    για τον -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mediN δεν μπορω να σε καταλάβω.... τι θέλεις? τι ζητας τελικά ? την εχεις αγγίξει? αν οχι πως ξέρεις τι νιώθεις πραγματικά ? μηπως ολα ειναι πλάνη? μπορω να σε νιωσω ... καιεγω ετσι ενιωθα καποτε τελικα ήταν πλάνη μύριζε όμορφα ... και το αρωμάτης δεν θα το ξεχάσω δεν θα το αφησω να φύγει μεσα απο το μυαλο μου ... δεν θέλω να το αποτυπώσω, ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΜΕΝΟ

    ... mh mou aptou

    ΑπάντησηΔιαγραφή