Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

mh mou aptou

γιατι
e-φίλε μου (zoro) , σ ευχαριστώ που ήρθες στην ζωή μου έστω και χωρίς λόγο , σ' ευχαριστώ έστω και αν δεν μείνεις , έστω και αν χαθείς για κάποιο λόγο , όλα χάνονται γύρω μας ................... άλλωστε αυτοί που έρχονται για κάποιο λόγο χάνονται γρήγορα ......
Το άγνωστο είναι πάντα πιο ενδιαφέρον , ίσως και να είναι έτσι , ίσως και να μην είναι έτσι ,ποιος ξέρει......
Σ' ευχαριστώ που είσαι τόσο Virtoual

http://www.youtube.com/watch?v=gQJ1qKD77x4

4 σχόλια:

  1. Άκου καλή μου ... Πιστεύω πως όλα στη ζωή μας γίνονται για κάποιο λογο και τίποτα δεν γίνετε απλά για να γίνει ...
    Επίσης από τη ζωή μας χάνονται αυτά που εμείς θέλουμε να χαθούν ή να ξεχάσουμε ...
    Όλα τ' άλλα μένουν για πάντα στο μυαλό ή ακόμη καλύτερα στην καρδιά μας !!!
    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτοί που φεύγουν σφίγγουν τα χείλια
    πνίγουν τα δάκρυα να μη φανούν
    κι αυτοί που μένουν κουνούν μαντήλια
    κι αναστενάζουν γιατί πονούν.

    Κι αυτούς που φεύγουν
    κι αυτούς που μένουν
    οι μοίρες μ' απονιά
    πάντα τους δέρνουν.

    Αυτοί που φεύγουν κάποιο λυγμό τους
    παίρνουν μαζί τους και μιαν ευχή
    κι αυτοί που μένουν στο σπαραγμό τους
    κάνουν κουράγιο και προσευχή.

    -Z-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ....και επειδή αφιέρωση χωρίς τραγούδι δεν γίνετε ...

    http://www.youtube.com/watch?v=cfNNwmSSqNo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. --------------------------------------------------------------------------------


    Μα εγώ είμαι εδώ και σ' αγαπώ,χωρίς να ξέρω το γιατί, λίγο το φως μες'στην καρδιά μα αυτό το λίγο μου αρκεί
    να έχω ένα λόγο για να πω, όταν γυρίσεις να σε δω, το σ' αγαπώ όπως κάνεις, όπως κανείς δεν στο 'χει πει

    ΑπάντησηΔιαγραφή