Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

Τι περιμένεις ;

Πέρνα ο χρόνος
Και εσύ περιμένεις την λησμονιά
Θα περάσει και αυτό λες όπως όλα τα άλλα, κάνε υπομονή

Και βυθίζεσαι στο τέλμα περισσότερο και περιμένεις
Αλλά τι να περιμένεις πια ;
Τι έχεις να περιμένεις ;
Σε ρωτώ ; Τι; Ξέρεις ; Ξέρεις τι περιμένεις; ή απλά περιμένεις

Όλα γύρω σου κινούνται με ταχύτητα και εσύ απλά ακολουθείς χωρίς καμία αντίδραση
Τα αφήνεις να προσπερνάμε . Αφήνεις τη ζωή να σε προσπέρνα και περιμένεις
Κοιτά γύρω σου, η ζωή σε αφήνει πίσω ,δεν σε περιμένει
Κάνε κάτι επιτελούς

Σου το έχω πει η ζωή είναι μια βρώμα και σε παίζει , σε βασανίζει , σε τυραννά αν την αφήσεις
Στο χέρι σου είναι , δική σου είναι η απόφαση
Θα την αφήσεις να σε παίζει ;
Θα την τελειώσεις ;
Θα την παίξεις και εσύ με ίσιους όρους ;

Τι θα κάνεις τελικά ;

2 σχόλια:

  1. Έμαθα μια ζωή να πονάω, ν' αγαπάω
    Έφτασε η στιγμή να το μάθω, μαρτυράω

    Επιμένω, επιμένω
    Η ζωή μου μισή, μακριά μου εσύ
    Υπομένω, περιμένω
    Στην καρδιά μου εσύ, η ζωή μου μισή

    Επιμένω...

    Έμαθα μια ζωή να σε νοιάζομαι, παραμυθιάζομαι
    Στην αγάπη σου αυτή να σκοτώνομαι, έτσι να σώνομαι

    Επιμένω...
    Επιμένω...

    Έμαθα... παραμυθιάζομαι...

    Επιμένω...

    -Z-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ....αν αλλιως δεν περναει θα το πω και ας ποναει κι ας σερωτευθηκα τοσο,αν αλλιως δεν περναει θα το πω κι ας ποναει δεν υπηρξες ποτε δεν υπηρξες ποτε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή