Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

Μερικές μόνο από τις φορές που το να ανήκεις στο τάχα "ισχυρό" φύλλο, δεν είναι παρά ένα ατέλειωτο αξιέξοδο..............

Αν δουλεύεις πολλές ώρες, την παραμελείς.
Αν δουλεύεις λίγες ώρες, είσαι αχαΐρευτος !
Αν παίρνει λιγότερα χρήματα από σένα στην δουλειά, της πίνουν το αίμα !
Αν παίρνεις λιγότερα χρήματα από εκείνη, είσαι άχρηστος και καλά θακάνεις να βρεις κάτι καλύτερο, γιατί αρκετά σε ανέχτηκε
Αν της πεις ότι είναι όμορφη, πας να την ρίξεις στο κρεβάτι.
Αν δεν της κάνεις κομπλιμέντο, αδιαφορείς για κείνη, και δεν θα φταίει αν πάει με τον πρώτο τυχόντα που θα της πει ένα γλυκόλογο.
Αν κλάψεις, είσαι μαμούχαλος.
Αν δεν κλάψεις, είσαι ένας αναίσθητος.
Αν γυμνάζεσαι και προσέχεις την διατροφή σου, είσαι κόκορας κι επιδειξίας.
Αν δεν γυμνάζεσαι, είσαι γουρούνι.
Αν της αγοράσεις λουλούδια, έχεις λερώσει την φωλιά σου.
Αν δεν της πάρεις λουλούδια, είσαι άξεστος.
Αν νοιώθεις περήφανος για τους στόχους που έχεις καταφέρει, είσαι επιδειξίας.
Αν είσαι μετριοπαθής, δεν έχεις φιλοδοξίες.
Αν εκείνη έχει πονοκέφαλο, είχε μία δύσκολη μέρα.
Αν εσύ έχεις πονοκέφαλο, είναι μόνο μία πρόφαση, γιατί δεν την αγαπάς.......


mediN

9 σχόλια:

  1. agaphte medin,
    antapokrinontai sthn pragmatikothta twn oswn symbainoyn apla den exoyme thn tolmh na ta poyme.......
    ksereis esy to onoma moy leme

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν τα πιστευεις ολα αυτα . αλλα κανεις για να μπορει να γεμιζει το μπλοκ της Λένας .


    εμενα δεν με ξέρεις αλλα και να με ήξερες παλι θα υπέγραφα

    δ.Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μετα το καλα βαλτε ενα κανεις ,,,
    καλα κανεις δηλαδη

    τστστστστσ
    δ.Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για την/ον δ.Ζ

    Για να λες οτι δεν τα πιστευω σημαινει οτι με ξερεις καλα οποτε θα ξερεις και το χιουμορ που με χαρακτηριζει, γιατι χρειαζονται και μερικα χαμογελα που και που.

    mediN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νύχτα έριξες ξανά τα δίχτυα πάνω μου βαριά

    νύχτα με κρατάς κρυμμένο από τη χαρά

    νύχτα μάγισσα σκληρή γίνε απόψε τρυφερή

    νύχτα πες μου τι να κάνω δεν με συγχωρεί

    Ρίξε μια σκάλα στο φεγγάρι ν’ ανεβώ

    όλα τ’ αστέρια σου ν’ ανάψεις για να δω

    να ξεμακραίνει να μικραίνει να χαθεί στα σκοτεινά

    ότι με κόβει με πληγώνει με πονά

    Ρίξε μια σκάλα στο φεγγάρι ν’ ανεβώ

    όλα τ’ αστέρια σου ν’ ανάψεις για να δω

    πού έχει πάει πού γυρνάει θέλω απόψε να τη βρω

    να της μιλήσω να της πω την αγαπώ

    Νύχτα είμαι μοναχός και δεν έχεις ένα φως

    νύχτα η ζωή μπροστά μου δρόμος σκοτεινός

    νύχτα που με ξενυχτάς που με σέρνεις που με πας

    νύχτα εδώ κανείς δε μένει άδικα χτυπάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν σε ξέρω , δεν θέλω να σε μάθω , αλλα μου αρέσει που χαμογελάς .

    δ.Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γέλα ψυχή μου

    Στίχοι: Κώστας Παρίσης
    Μουσική: Κώστας Παρίσης
    Πρώτη εκτέλεση: Μελίνα Κανά

    Γέλα ψυχή μου τα τρένα περνούν
    τα μάτια αρπάζουν και μόνο έτσι ζουν
    γέλα κυλάει ο καιρός

    Γέλα ψυχή μου και βγες να σε δουν
    σαν σβήνει η μέρα χαρές θες να 'ρθουν
    γέλα κυλάει ο καιρός

    Μη με προδώσεις δεν έχω μιλιά
    μη μου φορτώσεις σκισμένα πανιά
    σημάδια είν' όλα το ξέρω καλά
    σημάδια οι σκέψεις άγρια πουλιά

    Γέλα ψυχή μου και κοίτα ψηλά
    σαν έρθει η ώρα θα έρθει απλά
    γέλα κυλάει ο καιρός

    Γέλα ψυχή μου και πες δυνατά
    δεν ήμουν μόνη σε βρήκα ξανά
    γέλα κυλάει ο καιρός

    Μη με προδώσεις δεν έχω μιλιά
    μη μου φορτώσεις σκισμένα πανιά
    σημάδια είν' όλα το ξέρω καλά
    σημάδια οι σκέψεις άγρια πουλιά


    δ.Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κιτα που ενα απλο blog δυμιουργι...τι αραγαι;εμπαθια;ζηλια;η κατι αλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι σου ζητάω να΄μαι η σκιά σου όπου πας
    τι σου ζητάω να΄μαι το χώμα που πατάς τί σου ζητάω
    τι σου ζητάω άσε με άσε με άσε με να σ΄αγαπάω

    Άσε με κάθε στιγμή στην αγκαλιά σου να πεθαίνω
    άσε με να με σκοτώνεις και να λέω ανασαίνω
    άσε με εσύ να φταίς κι εγώ συγνώμη να ζητάω
    άσε με άσε με άσε με να σ΄αγαπάω

    Τι σου ζητάω όταν πονάς εγώ για σένα να πονάω
    κι όταν γελάς από χαρά να τραγουδάω
    τί σου ζητάω άσε με άσε με άσε με να σ΄αγαπάω

    Άσε με κάθε στιγμή στην αγκαλιά σου να πεθαίνω
    άσε με να με σκοτώνεις και να λέω ανασαίνω
    άσε με εσύ να φταίς κι εγώ συγνώμη να ζητάω
    άσε με άσε με άσε με να σ΄αγαπάω
    άσε με εσύ να φταίς κι εγώ συγνώμη να ζητάω
    άσε με άσε με άσε με να σ΄αγαπάω

    για την δ.Ζ.
    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή