Πέμπτη 6 Μαρτίου 2008

mediN ...gia ena kako koritsi....

Ζητας να ψαξεις μεσα στη γη
μηπως και βρεις το θησαυρο σου
μια χουφτα γυαλινα πετραδια
ανταλλαγη με τον καλο σου
σαν μαγισα μ εχεις μαγεψει
και περπατω οπου πατας
λινα φορεματα φορας
κι ολα τ αντιο προσπερνας
αντιο αγαπη διχασμενη
αντιο αγαπη δυνατη
δεν εχει συνορα η φυγη
ουτε η καρδια υπομονη
xορευω μεσα στο χορο σου
κι αναστεναζω στον καημο σου
οταν το δακρυ σου κυλα
αντιο αγαπη διχασμενη
αντιο αγαπη δυνατη
δεν εχει συνορα η πληγη
και η καρδια υπομονη για να χωρεσει μια στιγμη
αντιο αγαπη διχασμενη....
αντιο αγαπη δυνατη....

4 σχόλια:

  1. αντιο αγαπη διχασμενη
    αντιο αγαπη δυνατη
    δεν εχει συνορα η πληγη
    και η καρδια υπομονη για να χωρεσει μια στιγμη
    αντιο αγαπη διχασμενη....
    αντιο αγαπη δυνατη....



    ποναει αυτος ο χωρισμος και θάνατο μυριζει ..... ποναω ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι ύστερα αρχίσαμε για αστείο
    Τα ψέματα στη συντροφιά
    Κι είπαν να δώσουν το βραβείο
    Στη μεγαλύτερη ψευτιά

    Ο ένας είπε ότι είδε το Θεό.
    Ο άλλος είπε ότι πέταξε με πλοίο.
    Εσύ με κοίταξες και μου 'πες
    "Σ' αγαπώ!"
    Κι όλοι σου δώσανε το πρώτο το βραβείο

    Κι εγώ δε μίλαγα,
    το δρόμο κοίταγα.
    Η μέρα άρχιζε
    κι εγώ ξεψύχαγα

    Το χελιδόνι είχε παγώσει στα σκαλιά
    και σαν να ήταν η ψυχή μου
    το κοιτούσα
    Κι εσύ με γέμιζες με ψεύτικα φιλιά.
    Μέσα μου σπάραζα μα σε χειροκροτούσα.

    Κι εγώ δε μίλαγα
    το δρόμο κοίταγα
    Η μέρα άρχιζε
    κι εγώ ξεψύχαγα

    ένας φίλος ...
    για να απαλύνει τον πόνο σου !
    -Z-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...δέν έχει σύνορα η φύγη και η καρδιά υπομονή...αχ βρε μπάμπη όποτε τ ακούω θύμαμαι οτι μεγαλωνω με τα τράγουδια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οχι δεν εχω υπομονη... γιατι δεν μπορω γιατι πονω πως να σου το πω??
    σε αγαπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή