Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

ΑΓΑΠΗ

Η αγάπη είναι ένα από τα πρωταρχικά συναισθήματα, ένα φαινόμενο με απόλυτη αξία. Η αγάπη, σε γενικές γραμμές, περιγράφει την έντονη έλξη κάποιου προς κάποιο άλλο πρόσωπο, τόπο ή αντικείμενο. Μπορεί επίσης να περιλαμβάνει την εκδήλωση ενδιαφέροντος και φροντίδας αλλά και την ύπαρξη ταύτισης με τα πράγματα αυτά. Ο όρος αγάπη περιγράφει έναν έντονο συναισθηματικό δεσμό ή συναισθηματική κατάσταση. Με τη συνηθισμένη του χρήση, ο όρος αναφέρεται στη διαπροσωπική αγάπη, τα συναισθήματα που νιώθει ένα πρόσωπο για κάποιο άλλο πρόσωπο.
Η αγάπη, είναι παρεξηγημένη, αφού θεωρείται ταυτόσημη με τον έρωτα και εκείνος με την σειρά του καταδικασμένος κατά τους Μεσαιωνικούς χρόνους από την εκκλησία.
Η αγάπη, καλοσύνη και ομορφιά μαζί με την δημιουργία και την αφθονία, αποτελούν τα γενεσιουργά στοιχεία της ύπαρξης της ζωής και υποστηρίζουν την Πρόθεση (Intention). Είναι τα στοιχεία του πυρήνα της ψυχής μας που η ύπαρξή τους (σε ατομικό αλλά και ομαδικό επίπεδο) δημιουργεί την ευτυχία και η απουσία τους την δυστυχία στα άτομα ή τις κοινωνίες.

30 σχόλια:

  1. Αφιερωμένο σε μια αγάπη ....

    Σμαράγδια και ρουμπίνια θα σου φέρω
    απ' της Ινδίας της μακρινές ακτές
    Σμαράγδια και πολύτιμα στολίδια
    σώπασε μωρό μου και μην κλαις

    Έννοια, έννοια, έννοια, έννοια
    μου καραμελένια μου
    έννοια μου
    Έννοια, έννοια, έννοια, έννοια
    μου καραμελένια μου
    αχ, έννοια μου

    Σμαράγδια και ρουμπίνια θα σου φέρω
    από σεντούκι που 'χουν κρύψει πειρατές
    σμαράγδια και πολύτιμα στολίδια
    σώπασε μωρό μου και μην κλαις

    Έννοια, έννοια, έννοια, έννοια...

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι είναι η Αγάπη .....!

    Κάθε δειλινό
    που σε περιμένω
    χάνομαι, ριγώ
    και αργοπεθαίνω

    Κάθε δειλινό
    έρχεται το τρένο
    μόνος στο σταθμό
    μόνος μου απομένω

    Έτσι είναι η αγάπη
    ένα δειλινό, ωχ αμάν-αμάν
    χρώματα μπορεί κι αλλάζει
    είναι ουρανός

    Φέρνεις ένα τραγουδάκι
    σαν εσπερινός, ωχ αμάν-αμάν
    σ' άναβα ένα λιβανάκι
    μύρισε Θεός

    Κάθε δειλινό
    νύχτα στη καρδιά μου
    η φωτογραφία σου
    η παρηγοριά μου

    Κάθε δειλινό
    φτάνει η μοναξιά μου
    ως το πρωινό
    που θα 'ρθεις κοντά μου

    Έτσι είναι η αγάπη
    ένα δειλινό, ωχ αμάν-αμάν
    χρώματα μπορεί κι αλλάζει
    είναι ουρανός

    Φέρνεις ένα τραγουδάκι
    σαν εσπερινός, ωχ αμάν-αμάν
    σ' άναβα ένα λιβανάκι
    μύρισε Θεός

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αφιερωμένο σε εσενα ........

    Αν μ' αγαπάς
    θα κλέψω χρώμα της φωτιάς και λευκό πανί
    οι δυο μαζί να ζωγραφίσουμε ξανά τη ζωή

    Αν μ' αγαπάς
    δεν θα 'χει γκρίζο πουθενά να κοιτάς.
    Θα με κρατάς και σε λιμάνια γιορτινά θα με πας

    Μα αν όλα αυτά
    που μοιάζουν όνειρα τρελά γίνουν μια κραυγή
    αν όλα αυτά κι ό,τι κι αν έχω φανταστεί δε θα 'ρθει

    θα 'ναι χαμός θα σκοτεινιάσει όλο το φως θα σβηστεί
    ίσως γιατί για μένα ο κόσμος είσ' εσύ μόνο εσύ

    Αν μ' αγαπάς
    δε θα 'χει σύνορα για μας ούτε μοναξιά
    με το βοριά και με τ' αστέρια της νυχτιάς συντροφιά

    Αν μ' αγαπάς
    με λόγια μόνο της καρδιάς θα μιλάς
    θα με κρατάς και σε λιμάνια γιορτινά θα με πας

    Αν μ' αγαπάς
    δεν θα 'χει γκρίζο πουθενά να κοιτάς
    θα με κρατάς και σε λιμάνια γιορτινά θα με πας

    Αν μ' αγαπάς
    θα κλέψω χρώμα της φωτιάς μόνο αν μ' αγαπάς

    Αν μ' αγαπάς
    δεν θα 'χει σύνορα για μας μόνο αν μ' αγαπάς




    ................. η αγάπη

    δΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κρύφτηκες πίσω απ’ τις σιωπές σου μα…
    σε πρόδωσε ο άνεμος..


    Έκλεισες την αγάπη σου σ’ένα μπουκάλι
    και το πέταξες στην θάλασσα…
    μα δεν φαντάστηκες πως τα κύματα
    θα το έφερναν στην ακτή μας…


    Ψιθύρισες με δάκρυα το τραγούδι μας
    στα σύννεφα μα…εκείνα
    έγιναν βροχή και μου το τραγούδησαν…


    Κοίταζες ένα αστέρι να πέφτει…
    κι έκανες μια ευχή…
    να πραγματοποιηθούν όλα μου τα όνειρα….
    μα… δεν ήξερες πως το όνειρο μου είσαι εσύ…




    Έρχονται οι νύχτες και περνάνε
    αδιάφορα χωρίς μια σου λέξη
    Ο άνεμος σφυρίζει κι εγώ..
    περιμένω από κείνον να ακούσω
    Ότι δεν λένε τα χείλη σου..
    ότι η καρδιά σου κρύβει ..


    Ο ήλιος φέρνει στο φως τα ερείπια
    κάποιων ονείρων..
    που Κάνουν τα μάτια μου να δακρύζουν..
    δάκρυα που πρέπει να στεγνώσουν
    πριν στάξουν, και να κρυφτεί η αλήθεια
    εκεί που μόνο η ψυχή μου
    θα νιώθει τον πόνο…
    αδιαφορώντας για τις αντοχές της..


    είμαι δυνατή..
    σηκώνω το κεφάλι
    υψώνω το ανάστημα μου,
    ντύνομαι, βάφομαι..
    χαμογελώ στο είδωλο μου στον καθρέφτη,
    και βγαίνω..
    Φορώντας το τέλειο χαμόγελο μου..
    ξεγελώ ακόμα και μένα..


    Είσαι μια χαρά μου λες…
    ούτε καν εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις;;
    Εσύ που ξέρεις;;
    Η απόγνωση φαίνετε στα μάτια μου..
    αλλά δεν μπήκες καν στον κόπο να κοιτάξεις…
    σε βολεύει η ευτυχία της βιτρίνας μου…
    ,P> Δεν νιώθεις ένοχος;;;
    όχι ..φυσικά και όχι…
    εσύ δεν φταις..
    Δικό μου είναι το λάθος και αυτό
    όπως και όλα τα άλλα..


    Είσαι μια χαρά μου λες…
    ναι είμαι..
    γιατί μοιάζω με την θάλασσα..
    Που άλλοτε ήρεμη και γαλήνια κρύβει
    την θλίψη στου ονείρου της Τον κόσμο..
    και άλλοτε..
    φουρτουνιασμένη και αγριεμένη..
    Ξεσπά διεκδικώντας μια θέση…
    έστω και μικρή..στο όνειρο της ζωής..


    Μέχρι λοιπόν οι θάλασσες των ματιών σου
    μου δώσουν λόγο
    για να είμαι στ’ αλήθεια μια χαρά..
    μέχρι τότε…
    εγώ θα είμαι η δική σου θάλασσα ..
    Της γαλήνης..
    και της φουρτουνιασμένης σου ζωής…


    δ.Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν ήξερα ότι θα σε αγαπήσω τόσο πολύ,
    θα προτιμούσα να μην γεννιόμουν ποτέ…
    Αν ήξερα ότι θα σε μισήσω τόσο πολύ,
    θα προτιμούσα να πέθαινα πριν σε γνωρίσω…



    δ.Ζ
    για τον Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...τα λογια μπορει να κρυβουν τις σκεψεις μας οι πραξεις ομως τις προδιδουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ..."Ελα στο ονειρο μου και περπατησε κι αμα βρεθεις στα ιδια μερη κι αμα αγαπησεις τις ιδιες μουσικες θα πει οτι τυχαια δεν βρεθηκαμε θα πει οτι τυχαια δεν φυσηξε ο ανεμος που σμιγει των ανθρωπων τις καρδιες..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε τί ποδαρικό έχω ο άτιμος !!!
    Λένα έσπασες τα ταμεία πάλι ε !

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όσο μακριά και να πάει ο νους ποτέ δεν φθάνει εκεί που μπορεί να φθάσει η καρδιά

    Βίκτωρ Ουγκώ

    Για τον/την ανώνυμο που είπε....
    "...τα λογια μπορει να κρυβουν τις σκεψεις μας οι πραξεις ομως τις προδιδουν..."
    Τα λόγια σου κρύβουν την ταυτότητά σου ...οι πράξεις σου όμως ....?



    ...και κάτι για σένα ....

    ...για τους φίλους σου στην ανάγκη να μπαίνεις μπροστά. Και αν σε προδώσουν, να μη στενοχωρηθείς που σε πρόδωσαν. Να τους λυπάσαι που δεν είχαν τη δική σου δύναμη.

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η αγαπη ειναι σαν ενα βιολι... η μουσικη μπορει να σταματησει αλλα η μελωδια μενει στο νου μας....

    mediN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. «Το φιλί είναι ένα όμορφο κόλπο, που σχεδίασε η φύση, για να σταματούν οι λέξεις όταν τα λόγια είναι περιττά»
    Ingrid Bergmen

    και για την αντιγραφη.....mediN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στίχοι: Θάνος Σοφός
    Μουσική: Γιάννης Σπανός
    Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πουλόπουλος

    Αν βρήκες κι εσύ καρδιά από χαρτί, μην κλαις,
    οι σκάρτες καρδιές αφήνουν πληγές βαθιές.
    Για μέτρα σωστά γιατί έχεις μπροστά γκρεμό,
    αυτά που περνάς τα πέρασα πριν κι εγώ.

    Οι χάρτινες καρδιές είναι πολλές,
    ανάβεις ένα σπίρτο και τις καις
    ανάβεις ένα σπίρτο και τις καις
    και δεν γυρνάς ξανά σ' αυτές.

    Σε νιώθω, πονάς, μα πια μη μιλάς γι' αυτό,
    αυτά που περνάς τα πέρασα πριν κι εγώ.

    για την
    δ.Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στίχοι: Γιάννης Αργύρης
    Μουσική: Λάκης Παππάς
    Πρώτη εκτέλεση: Λάκης Παπάς
    Άλλες ερμηνείες: Γιάννης Πουλόπουλος

    Πάει κι αυτή η Κυριακή
    και η χαρά μας πάει
    ήτανε τόσο βιαστική
    όπως και κάθε Κυριακή
    Που πριν τη ζήσουμε περνάει

    Πάει κι αυτή η Κυριακή
    κι ας καρτερούμε μια άλλη
    που να ‘ναι ολόκληρη ζωή
    που να ‘ναι απέραντη γιορτή
    Μια Κυριακή τόσο μεγάλη

    Πάει κι αυτή η Κυριακή
    κι ας καρτερούμε μια άλλη

    για τον Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. kk__ για 'σένα !

    Σ' έβγαλα απ' τη ζωή μου
    σ' έβγαλα απ' την καρδιά μου
    κι ούτε θέλω να κοιμάμαι
    να μην έρθεις στα όνειρά μου
    σ' έβγαλα απ' το κορμί μου
    να μη μου το καις τα βράδια
    σ' έχω βγάλει να γλιτώσω
    απ' τα μαγικά σου χάδια...

    Μα δεν μπορώ απ΄το μυαλό μου
    να σε βγάλω,
    γιατί είσαι κάτι δυνατό
    πολύ μεγάλο

    Έφυγα για να γλιτώσω
    και να σπάσω τα δεσμά σου
    έφυγα να ησυχάσω
    απ' την άπονη καρδιά σου
    γύριζα μέσα στους δρόμους
    μήπως και σε λησμονήσω
    κι έκανα χιλιάδες όρκους
    να μη σε ξαναφιλήσω...

    μου λείπεις ...................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποιος γυρεύει τον άλλο, ποιος φωνάζει - η κκ ακούει ? τιποτα δεν μπορει να μεινει θαμμένο στην καρδιά οταν αυτο ποναει κκ .....

    κρυμμένοι ερωτες!! εχω περιέργεια να μάθω την συνέχεια .... θα περιμένω ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. keep ....waiting .
    I'll be back soon .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ...αυτο ειναι η μαγεια του διαδικτυου.... σχολια σαν μηνυματα σε μικρα χαρτακια κλεισμενα σε μπουκαλια και αφημενα στην θαλασσα.Δεν χερεις ποτε ποιος θα τα διαβασει.Καθενα τους ομως κρυβει και μια ιστορια που αλλοτε τελειωνει με δακρυ και αλλοτε με χαμογελο...

    mediN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. anwnyme moy mhpws na mathw ki egw poios eisai? h kk aporei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. me tin aporia tha minis lemeeeee
    xaxaxaxaxxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. με την απορια θα μεινεις αχρηστο,τρελοκομειο,παλαβιαρικο..........με την απορια για να σκασεις λεμεεεεεεεεεεεεεεεε
    χαχαχαχαχαχαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Antarth thn sampotarei o OTE kai den exei syndesh.......zhlepse th doksa ths,exei megalh zhthsh kai konta se ekeinhn ki egw..........
    kk edw leme

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απόψε πάλι θα χαθώ
    Στης μοναξιάς μου το βυθό
    Και μες στην πλάνη
    Του μυαλού μου.
    Το βλέμμα σου είναι ψυχρό
    Κι εγώ ακόμα απορώ
    Στις αντοχές του εαυτού μου

    Εσύ, βαθιά μου μια πληγή
    Και νιώθω πως θα εκραγεί
    Ο πόνος που ‘χω στην ψυχή μου.
    Χιλιάδες όνειρα μισά
    Ο χρόνος στη ζωή μου.

    Στην μέση εγώ, του πουθενά
    Και όλα μοιάζουν μακρινά
    Κι εσύ να παίρνεις μια ζωή
    Χωρίς να δίνεις
    Τι κι αν ακόμα είσαι εδώ
    Κοντά μου ψάχνω να σε δω
    Ανάμεσα μας μια ρωγμή
    Μα δεν την κλείνεις.

    Η μοναξιά με κυνηγά
    Είναι αργά, πολύ αργά
    Σε μένα πρέπει να γυρίσω.
    Γιατί κοντά σου τι να πω
    Σκοτώνεις ότι αγαπώ
    Και πληγωμένη πώς να ζήσω

    Εσύ, βαθιά μου μια πληγή
    Και νιώθω πως θα εκραγεί
    Ο πόνος που ‘χω στην ψυχή μου.
    Χιλιάδες όνειρα μισά
    Ο χρόνος στη ζωή μου.

    Στην μέση εγώ, του πουθενά
    Και όλα μοιάζουν μακρινά
    Κι εσύ να παίρνεις μια ζωή
    Χωρίς να δίνεις
    Τι κι αν ακόμα είσαι εδώ
    Κοντά μου ψάχνω να σε δω
    Ανάμεσα μας μια ρωγμή
    Μα δεν την κλείνεις.



    --------------------------------------------------------------------------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης
    Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής
    Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Καρράς

    Κρυφά συναντιόμαστε λαθραία
    ένα χάδι δυο κουβέντες φευγαλέα
    ανταλλάσσουμε και ύστερα αντίο
    μες του πόθου το τρελό λεωφορείο

    Δυο κορμιά απελπισμένα
    σαν τις ράγες απ' τα τραίνα
    που δεν σμίγουν ποτέ, πουθενά

    Αγάπα με τις ώρες που μπορείς
    αγάπα με ποτέ μη μ' αρνηθείς
    παράλληλοι οι δρόμοι μας κι αν είναι
    αγάπα με και στη ζωή μου μείνε.

    Κρυφά συναντιόμαστε λαθραία
    αγάπη μου παράνομη μοιραία
    πάμε βόλτα στου ονείρου το σεργιάνι
    μ' έναν έρωτα που έμαθε να χάνει

    Δυό κορμιά απελπισμένα
    σαν τις ράγες απ' τα τρένα
    που δεν σμίγουν ποτέ, πουθενά

    Αγάπα με τις ώρες που μπορείς
    αγάπα με ποτέ μη μ' αρνηθείς
    παράλληλοι οι δρόμοι μας κι αν είναι
    αγάπα με και στη ζωή μου μείνε.

    για την
    δ.Ζ

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. mediN...

    Όλα τα πράγματα στη ζωή
    έχουν ένα τέλος .....

    (Μόνο τα λουκάνικα έχουν δύο !!!)

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρε συ Λένα , τώρα που έχει
    σουξέ το μαγαζί βρήκες να
    εξαφανιστείς !!!

    kk βλέπω έχεις αφήσει ανεξίτηλα σημάδια !!!

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ολα τα πραγματα τελειωνουν καποτε -Ζ- φτανει να εχουν αρχισει ομως...

    mediN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κάθε αρχή και δύσκολη φίλε μου ...
    Έχεις δίκιο "η αρχή είναι το ήμισυ του παντός" !

    Καλημέρα σε όλες & όλους

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 29 σχολιαστες ψάχνουν τον 30ο !!!!

    ( κερδίζω τιποτα ? )

    δ.Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή