Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

κατω απο το φως ενος κεριου

mh_mou_aptou

κατω απο το φως ενος κεριου .....


Όσο μεγαλώνω πιστεύω όλο και περισσότερο ότι από αυτή τη ζωή έχω να μάθω πολλά ακόμα πράγματα.
Εντούτοις, κοιτώντας πίσω την τελευταία δεκαετία, αντιλαμβάνομαι πως η ζωή με δίδαξε ήδη πολλά σημαντικά πράγματα.
Τελικά είναι αλήθεια αυτό που λένε, πως η ζωή έχει τους τρόπους της να σου δίνει τα μαθήματα που πρέπει να πάρεις.
Και εκεί που πιστεύεις πως τα 'βγαλες τα συμπεράσματα έρχεται κάτι ακόμα να σου αποδείξει πως μπορεί μεν να σου 'χει τραβήξει το χαλάκι κάτω από τα πόδια σου αλλά μόλις καταφέρεις να ξανασηκωθείς σου στέλνει ένα συννεφάκι ν' ανέβεις και να ταξιδέψεις.
Σήμερα, λοιπόν, πιστεύω ακράδαντα πως έμαθα ό,τι έμαθα γιατί πολύ απλά έπρεπε να τα μάθω.
Τα μαθήματα που πήρα με δίδαξαν πολλά. Με δίδαξαν (και πρέπει να το θυμάμαι συνέχεια αυτό) πως η ζωή δεν κυλά πάντα βάσει σχεδίου και πως τα καλύτερα έρχονται όταν δεν τα περιμένεις. Με δίδαξαν τη διαφορά του αληθινού με το ψεύτικο, μου έδειξαν τις αντοχές μου και μου έμαθαν τα όρια μου και, το σημαντικότερο, μου δίδαξαν την σημασία της φιλίας και την θέση της στην ζωή μου.
Χωρίς αυτά που έζησα μέχρι σήμερα δεν θα μπορούσα να είμαι τώρα εδώ ολοκληρωμένη (όσο γίνεται),
δυνατή, αισιόδοξη (πια) και πάνω απ' όλα αυτόνομη.
Ναι, προχωρώ μόνη μου πια, αυτό το εμπέδωσα, δεν υπάρχει μαζί, μόνη μου. Όπως και μόνη μου αξίζω τον έπαινο για ότι κατόρθωσα μέχρι σήμερα να κάνω.
Με κοιτάω κάποτε κι αναρωτιέμαι αν είμαι το ίδιο άτομο που ήμουν δέκα χρόνια πριν.
Εγώ είμαι. Έχω παλέψει. Έχω γιατρέψει πληγές. Έχω ξεχάσει. Έχω κατανοήσει. Έχω συγχωρέσει.

Εγώ είμαι. Απλά είμαι έτοιμη τώρα πια να αντεπεξέλθω στα χειρότερα, αρρώστιες, δουλειές, θλίψεις, απογοητεύσεις.
Όλα τα μπορώ γιατί είμαι αυτό που πάντα ήθελα να γίνω, αυτόνομη και δυνατή.
Δεν κοιτάω άλλο πίσω. Αφήνω το παρελθόν και τα φαντάσματα του εκεί που ανήκουν και οπλισμένη με όλα αυτά που με δίδαξε βαδίζω μπροστά. Ανεβαίνω στο συννεφάκι μου και ξαναρχίζω ένα ακόμα ταξίδι...για όπου βγει...κι έχω καλό προαίσθημα...
...Είναι ξανά άνοιξη σήμερα. Κλείνει ξανά ένας κύκλος. Και κάθε τέλος γεννάει μια καινούργια αρχή. Και αυτή η καινούργια αρχή θα γίνει με τον καλύτερο τρόπο, το ξέρω...

6 σχόλια:

  1. Πάψε πια να με συγκρίνεις με τον καθένα,
    είναι άδικο να κρίνεις εσύ εμένα
    κι αν τον έρωτά μου σβήνεις να ξέρεις ένα...

    Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους,
    τους δήθεν, τους μεγάλους
    που τάχα σ' αγαπάνε...
    Εγώ δεν είμαι σαν εκείνους
    που κάνουνε τους φίλους
    και πίσω σου γελάνε...

    Γιατί εγώ σ' αγαπώ και το φωνάζω
    και να ξέρεις δεν αλλάζω
    έτσι ήμουν και έτσι θα'μαι..
    Γιατί εγώ σ' αγαπώ σαν τη ζωή μου
    και αν δεν είσαι εδώ μαζί μου
    σαν μικρό παιδί φοβάμαι...

    Όσο θέλεις, πόνεσέ με,μη με λυπάσαι
    σ' ένα τέλος άφησέ με και μη φοβάσαι..
    μ' ένα αντίο σκότωσέ με,μα να θυμάσαι...

    Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους,
    τους δήθεν,τους μεγάλους
    που τάχα σ' αγαπάνε...
    Εγώ δεν είμαι σαν εκείνους
    που κάνουνε τους φίλους
    και πίσω σου γελάνε...

    Γιατί εγώ σ' αγαπώ και το φωνάζω
    και να ξέρεις δεν αλλάζω
    έτσι ήμουν και έτσι θα'μαι..
    Γιατί εγώ σ' αγαπώ σαν τη ζωή μου
    και αν δεν είσαι εδώ μαζί μου
    σαν μικρό παιδί φοβάμαι...

    -Z-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kai meta tin anoixh erxete panta to kalokairi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλά που μας το θύμισες , να ετοιμάσουμε τις βαλίτσες για Χαβάη !!!

    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=ac8fqSbisqA

    -Z-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://www.youtube.com/watch?v=siBoLc9vxac

    -Z-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://www.youtube.com/watch?v=siBoLc9vxac

    -Z-

    ΑπάντησηΔιαγραφή