Τρίτη 1 Απριλίου 2008

apo mia filh ayto !!!!!!!!!!!!!!

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ


Δειτε το...ενδιαφερονποσταρω αυτο το θεμα με αφορμη αυτο που μου (με μεγαλη μου εκπληξη) συναιβει....!!!πριν λιγες μερες με περνει τηλεφωνο ενα φιλαρακι και μου λεει....γνωριζεις το σαιτ ταδε ? εχεις βαλει εκει προφιλ ?? εγω???? οχι δεν το γνωριζω αυτο το σαιτ...μπαινω και την να δω !!!! 2 ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ !!!!! σε ενα ΞΕΝΟ ΠΡΟΦΙΛ !!!!!!επικοινωνησα με το σαιτ....μου ειπαν να καταγγειλω στο προφιλ αυτο...τις φωτο και θα τις σβησουν...οντως το εκαναν...μου ειπαν δεν διαγραφουμε το μελος γιατι μπορει παλι να κανει εγγραφη με αλλο νικνειμ...επικοινωνω με αυτο το μελος με μηνυματα μεσω του σαιτ.......και αναφερω το θεμα...και με ειρωνια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! καλα δεν ξερω ποια ειμαι λεει ? σιγα μην ειναι δικες σου οι φωτο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!εξω φρενων ειμαι !!!! και το χειροτερο ??? ΤΙΣ ΞΑΝΑΕΒΑΛΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ !!! ξανακανω καταγγελια στο σαιτ ...τις ξανασβηνουν !!!!

τι γνωμη εχετε γι αυτο παιδια ???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου