Τρίτη 8 Απριλίου 2008

Μια εξομολόγηση .................

Όταν ο φίλος μου ο Αντάρτης έφτιαξε αυτό το blog εγώ δεν είχα ιδέα τι είναι το blog

Το κάναμε για πλάκα και αποφάσισα να το κρατήσω για πλάκα

Δεν περίμενα να έχει ανταπόκριση σκέφτηκα καμία εβδομάδα θα το έχω και μετά τέρμα

Στην αρχή έβαζα στοίχους από τραγούδια που μου αρέσουν μόνο

Μετά άρχισα σιγά σίγα να βάζω και θέματα και είδα απαντήσεις διάφορες από e-φίλους και μη .

Τώρα προσπαθώ να βάζω θέματα που ίσως ενδιαφέρουν και άλλους εκτός από εμένα και ίσως να απαντήσουν (τρελαίνομαι να βλέπω τα σχόλια )

Προσπαθώ ακόμα να καταλάβω την φιλοσοφία των blog Είναι κάτι σαν λεύκωμα που είχαμε παιδία , κάτι σαν ημερολόγιο μάλλον αυτό έχω καταλάβει έως τώρα .

Αν τα καταφέρω ; Ο χρόνος θα το δείξει ………………… και εσείς θα μου το πείτε με την συμμετοχή σας .


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

8 σχόλια:

  1. Έλα στ' όνειρό μου



    Έλα στ' όνειρό μου και περπάτησε
    κι άμα σταθείς στα ίδια μέρη
    κι αν αγαπήσεις τις ίδιες μουσικές
    θα πει ότι τυχαία δε βρεθήκαμε
    θα πει ότι δε φύσηξε τυχαία
    ο άνεμος που σμίγει των ανθρώπων τις ζωές

    Μικρό καλοκαίρι, κρυφή πυρκαγιά
    βαθιά μες στην καρδιά μου τώρα καις
    μικρό καλοκαίρι, κρυφή πυρκαγιά
    βαθιά μες στην καρδιά μου σιγοκαίς

    Ψεύτικα τραγούδια με κυκλώνουνε
    κλείνω τ' αυτιά, κλείνω τα μάτια
    και ταξιδεύω μες στο φως άλλου καιρού
    και γράφω τ' όνομά σου με το κόκκινο
    το κόκκινο μελάνι της αγάπης
    και είμ' εδώ κι αντέχω κι ας φυσάει από παντού.

    Μικρό καλοκαίρι, κρυφή πυρκαγιά
    βαθιά μες στην καρδιά μου τώρα καις
    μικρό καλοκαίρι, κρυφή πυρκαγιά
    βαθιά μες στην καρδιά μου σιγοκαίς

    mediN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...ki omos ta pio spoudaia pragmata apo plaka ksekinane Lena etsi gia asteio,toulaxiston semena exei symbei polles fores ayto....oraio to tragoudaki mediN afieromeno loipon se osous pisteuoun oti den synantithikan tyxaia sauth thn zwh..
    Efi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. opos exo pei kai paliotera to blog einai mia thalasa pou o kathenas petaei mesa tis skepseis tou ,ta synesthimata tou, tin trela tou kleismena mesa se mikra mpoukalakia. den xerei pios mporei na ta diavasei kai ti tha skeftei, xerei omos oti apotipose tin stigmi opos ekeinos tin aisthanthike. s eyxaristo( theitsa)pou filoxeneis s ayti tin geitonia tin afentia mou i opoia diavazontas orismena pragmata edo mesa egine sofoterh

    mediN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. twra epeidh egw hmoyn h aformh gia ayto to atimo blog...na pw oti eimai perhfanos 8a einai psema...alla eixa sxedia egw....na h8ela na einai kapws pio antidrastiko....oxi san 8alassa...skorpies skepseis...skorpia logia...poy na dinoyn mia mpoynia sto stomaxi toy katesthmenoy!!!! emeis eyxaristoyme loipon lena poy yparxeis kai mas kaneis kai xamogelame...kai as to www.fteroygismata.blogspot.com to exeis paramelhmeno.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ti paraponiarhs poy eisai

    ok loipon apo ayrio 8a grafw pio dynamika kai opoios antexei


    lena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. etsi etsi soy eyxomai na ftiakseis thn dikh soy zoygkla edw mesa....oxi egw ton gorila oso kai na moy dwseis den ton kanw....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. filos soy eimai edw kai polh kairo...kai exeis kerdisei thn filia moy me to spa8i soy!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή